Counter

10 Mart 2014 Pazartesi

Nasılsınız görüşmeyeli?

Aradan çook zaman geçti. Benimki blog yazarlığı boyutundan, hep aklında olduğu halde zaman zaman aranıp hal hatır sorulan arkadaşla hoşbeş kıvamına geleli çok oldu. Eski bol vakitli günler yeniden gelir de ben hobilere dalıp dalıp sizlere göstermek için her gün kapı çalar mıyım bilmem ama şimdilik durum bu.

Görüşmeyeli Lara iki yaşını doldurdu, konuşmaya, şarkı söylemeye, dansetmeye ve hatta posta koymaya bile başladı. Kelimeler hemen hemen düzgün ve tam çıkıyor ama bazı kelimeler var ki bir içim su, gülmemek için zor tutuyorum kendimi. Mesela:
bebese (domates), köbese(köstebek), kebebe(kurabiye), ke-be(kalem), ababa(araba), bıssık(fındık), apiti (uğur böceği) şinana (şirinler) gibi. Kimi harfler çok zor tabi -r, -z, -s. Özellikle kelimenin başı -z veya -s ise o -b oluyor, büfafa(zürafa), bisit(simit) gibi. Ama kelime içinde geçiyorsa sorun yok.



Bir de uzun uzun cümleler kuruyor kendince, anlamaya çalışıyorum, çünkü ben tekrarlamadan yani Lara anladığımdan emin olmadan vazgeçmiyor. Kimi zaman tekrarlamasını istediğimde bir "hıııı paadoon" deyişi var ki bayılıyorum.

Daha ne komiklikler: Geçenlerde temizlik kovasına elini sokmak üzereyken yakalayıp sakın dediğim için aradan bir iki hafta geçtiği halde bunu unutamamış sıpa, önündeki patlamış mısır tabağına elimi uzatınca iki işaret parmağını birden sallayıp sakınnn diye tehdit etti mesela.

Unutmamak için kendime notlar alıyorum, ama bu yıl ki fotokitabı da bastırdık ve oraya da notlar aldım çok çalışıp pek de güzel oldu. Kapağı :

Bu arada daha önce parçalarını örerken sanırım gösterdiğim hırka bitti, beresini ördüm, aynısının grisinden babaya da bere ördüm:


bir de bir battaniye örmeye çalışıyorum hediye babından ama resmen tırmalıyorum örerken.

Hani çok güzel olsun istersiniz, kimsede olmasın tek olsun istersiniz, hatta hiç başka derdiniz yokmuş gibi hırs yaparsınız ve üzerinde habire uğraşırsınız ya işte o durum.  Son durum bu, yaklaşık kırk gündür filan her gece uğraşıyorum, kafamı boşaltmama yardımı çok tamam ama fazla mı zorluyorum diye de düşünmüyor değilim. Bu yamukluğu toplamak için bana çok güçlü bir yandaş lazım bence. Paralel olmuyor, nerden alıp nereye eklesem toparlayamıyorum görüntüyü. Dur bakalım.

Başka ne haberler var derseniz, tükkanı kapattım beceremedim çünkü canlandırmayı. Kısmet...

Bir de bu ara okuduğum kitapları da gösterip kaçayım şimdilik; bir ara görüşürüz eski dostum, ben arayamazsam kusura bakma, sen ara emi?


Sevgiler, 

12 yorum:

  1. Sağlıklı yeni yaşlar olsun minişe.

    YanıtlaSil
  2. En tatlı günlerin tadını yaşa bizi boşver.Seni özlesek de yazmanı bekleriz biz. Szlerine bayıldım...
    Sağlık mutluluk dolu bir ömrü beraber paylaşın Lara kızımızla.
    Bir de şu an ağır bir durumda umutsuz hasta bir Ahmedimiz var lütfen onun için bir dua rica ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Nalan ablacim. Tatlı günler gerçekten, bir de ülke gundemi ferahlasa herşey daha güzel olacak.
      Ahmetcigin nesi var merak ettim. Bu ara ne çok genç, çocuk kaybettik gerçekten. Umutsuz demişsin ama can-ı gönülden dua ediyorum Ahmet için de inşallah iyileşir...

      Sil
    2. Ahmet 19 yaşında kaya kyaparken kötü bir kaza geçirdi bu gün 9. gün ve tanımayan insanların bile dualarıyla desteklendi. Çok şükür mucizevi şekilde çok yavaş da olsa gelişim gsteriyor. Allah hepimizden razı olsun. Ciğerparelerimiz sizleri ve yavrularınızı korusun canım.
      fofafa da güzel bir szcük aferin Laramıza...

      Sil
    3. Çok sevindim Nalan abla. Inşallah iyilessin ayaklansın Ahmet. Allah tüm çocukları korusun. Çok sağol tekrar tekrar.

      Sil
  3. Oooo, e işte isteyince ne güzel anlatıp, ne güzel gösteriyorsun yaptıklarını, ettiklerini :))
    Lütfen yani sevgil blog sahibesi, lütfen, arayı çok açmayalım, elbette arar, sorar, arada "hadi" diye de dürteriz ama :)
    Çoook tatlı kuzu, en şeker zamanları ve sen çok iyi yapıyorsun not alarak :) Ne güzel olacak bak çok ilerde Lara ile onları okurken, gülerken....
    Öperim çok, kuzuya da upuzun, mutlu bir ömür dilerim ;) Doğum günü kutlaması için bir küçücük öpücük verir misin Lara'ya benim yerime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok sen dürtüyorsun zaten her anlamda Esen'cim :) Çok teşekkürler. Senin yaptığın çantalar cüzdanlar nazarliklar beni benden alıyor bilesin.
      Sen de güzel Nehir ve tatlı Ali Deniz'i öp venim için. Sevgiler

      Sil
  4. Ben en çok "büfafa" yı sevdim :)) Nice yaşları olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tülin abla' cım. Şimdi bi de fofofa çıktı. Fotoğraf demek istiyor :))

      Sil
  5. :))canlı canlı dinleyip seyretmeyi çok isterdim.maşallah kuzuma.zaten çok güzeldi iyice büyüyüp güzelleşti.bahtıda güzel olsun.her gelen yeni yaş ona sadece güzellikleri ve iyiliği getirsin.
    kitapları okumadım zaten bu sıralar okuyamıyorum canım istemiyor nedense.ama sana keyifli okumalar canım.
    battaniyen keyifli şık ama o yamuklukla ilgili ne yapılabilir azıcık kafa patlatmama rağmen bişey düşünemedim :( yinede en iyi çözümü senin bulacağından eminim.ne yardımcı oldum ama yani :)
    blog konusunda farklı değilim senden.kafa sesinde blog dostlarla hep konuşuyorum (bilmiyorum normalmi) ama iş yazmaya gelince bir üşengeçliktir gidiyor.hayırlısı.
    ikinizide çok öpüyorum rengim.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Dolunay'cım. Giderek daha keyifli oluyor birlikte vakit geçirmek ama zorlaşıyor da aynı zamanda. :))
      Battaniyenin ortasındaki işlemi söküp yeniden yaptım düzeldi yamukluk arkasını da kaplayıp paylaşacağım en kisa zamanda ama bunca yogun gündem arasında seçim sonrasını bulur elime almam sanki. Malum kafamiz karışık hep beraber gerginiz...
      Instagram, facebook, twitter derken uzun uzun blog yazmak hepimizi zorluyor bu ara galiba ama siz yine iyisiniz ben ayda bir yazarsam iyi ;))

      Sil

Diğer yazılardan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...